The love from God

Guds kärlek till dig är stor.
Han offrade sig själv istället för dig!
Han har tålamod och väntar på att du ska vända om dig till honom, alltså väntar han med straff.
Vi alla gör ju fel, alla utom vår herre Gud.
Han svarar på dina böner, om du menar vartend ord du säger, tackar för allt du får, och gör det du ska.
Sprid Guds ord vidare, för dör man nu, spelar INGET roll längre, utom det du gjorde för Gud.
Gud hjälper dig att ta dig förbi de svåra tiderna, han är din närmaste.
Om du ber till Gud och tackar, visar du din tacksamhet.
Skäms inte för honom, för den som skäms för Jesus, ska Jesus skämmas för inför sin Far, vår Far, Gud.
Vi är Jesus lamm och han är vår herde, vi ska följa honom för han leder oss rätt, han leder oss till Gud.
Tycker du att du behöver en ändring? Ditt liv, ditt sätt i allt, för det ska tyda på att du är Guds barn.
Då ber du till Gud från hjärtat.



God bless u!

Kommentarer
Postat av: Ferhat

SV: Härligt och höra :)



Jag mår ocskå bra ;)



Vad ska du göra idag då :D

2009-09-02 @ 17:38:44
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Ferhat

SV: För mig blev det träning och nu ska jag bara chilla :D



Följ gärna min blogg med bloglovin :D



Hoppas du får en fortsatt bra dag ;)

2009-09-02 @ 21:48:57
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Ferhat

SV: Nej, jag är muslim. Varför? :P

2009-09-03 @ 15:27:44
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0