Riktigt kristen

Vill du bli riktigt kristen?
Isåfall, be varje dag, inte bara när du behöher något, utan varje dag, tacka Gud, han älskar ju DIG
från hela sitt rena och stora hjärta! Vad du än gör elr gjort!

Här kommer ett stycke från bibeln:

Verklig lycka

Lyckliga är de ödmjuka! Himmelriket tillhör dem.
Lyckliga är de som sörjeer! De ska bli tröstade.
Lyckliga är de milda och anspråkslösa. Hela världen tillhör dem.
Lyckliga är de som hungrar efter rättfärdighet, för de ska bli mättade.
Lyckliga är de omtänksamma och barmhärtiga. Dem ska man visa barmhärtighet.
Lyckliga är de som har rena hjärtan!  De ska få se Gud.
Lyckliga är de som strävar efter frid. De ska kallas Guds barn.
Lyckliga är de som förföljs därför att de gör Guds vilja. Himmelriket tillhör dem.
Ja, ni är lyckliga när ni blir hånade och förföljda och man ljuger om er, därför att ni är mina efterföljare.
Gläd er då av hela hjärtat. Er lön ska bli stor i himlen. Och kom ihåg att de gamla profeterna blev förföljda.

Kommentarer
Postat av: Mikaela G

Jag blir knäpp på allt. De som står där stämmer på mitt liv. Jag tror de va www.fridenspensionat.blogg.se som sa



"De lyckligaste människorna är inte de som äger mest

utan de som gör det bästa av det mesta."



Kramar<3// Miccan

2009-07-13 @ 17:48:14
URL: http://minframtid.blogg.se/
Postat av: jenny

jo det gör jag verkligen hehe det har blivit så mycke bättre allt hela livet börjar lösa sej på alla hörn

2009-07-13 @ 17:53:43
URL: http://liktenfjaril.blogg.se/
Postat av: Therese Marie

Tjaaa, det är inte så att jag vill göra reklam för min blogg, utan helt enkelt vägvisa dig till hur man kan tjäna extra pengar. Du kan välja att gå in på min blogg och läsa lite mer eller helt enkelt klicka på länken under..

http://www.woopa.se/signup.php?ref=Ainariel



jag har redan tjänat 100 kr direkt in på kontot bara genom att klicka.

Få betalt du med!!!



SUPERENKELT SÄTT

2009-07-13 @ 20:29:40
URL: http://ainariel.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej. Vet inte om du har sett denna blogg. Jag vill rekommendera den. Den är perfekt för den som är sugen på en ny design till sin blogg. Man behöver inte kunna med att lägga in designen i sin egna blogg för det kan man få hjälp med av någon som har hand om denna designblogg.

All info hittar du på bloggen. Tycker du ska gå in och ta dig en titt :)

Jag skriver in adressen till bloggen där man ska skriva sin länk. Välkommen :)

2009-07-14 @ 00:01:12
URL: http://smdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0