Mirakel

Här är en kommentar jag fått : jo jag har fått många bönesvar hehe men det fantastiska var när jag fick syndersnas fölåtelse!
ren kortfattad så har jag levt ett grytm hårt liv gjort allt fel när jag komm till insikt så fick det mej må sämre jag slutade med synden men jag ersatten den inte med gud för jag föröskte itne från hjärtat så djävulen fick juh fritt spelrumm mitt liv belv fruktansvärt.så var jag på ett möte hörde hur en kille berättade om det liv han levt å jag kände kan han bli sådär lycklig och fölåten så kan jag oxå bli fölåten så jag bad och bad om syndernas fölåtelse och jag visste nu kommer jag bli fölåten för mina synder och när jag gjick ut började det hända saker allat tungt som hadde vilat å min bröst försvann jag skrattade och grät av glädje som om jag vann en miljard det kändes som att ett helt hus lyftes bort jag kände ren och skär lycka något som jag trodde jag visste var det var men jag hadde ingen som helst anning allt det jobbiga tunga som gnagat som man ångrat som matt käntn sej fruktansvärt dum för det bara försvann det lyftes bort och det som var kvar var att jag kände mej hel ren och fri evigt tacksam inget tyngde mej mer jag skämdes inte längre för hur illa jag levt,från djupdeprisson hopplöshet till enomrt lättnad och ofattbar glädje på 1h det är ett mirakel mitt liv har aldrig och kommer adlrig mer bli detsamma.

Tack så mycket till den som skrivit detta, här har ni som inte tror fått något att läsa: Bli såhär du oxå, BE!

Tack ännu en gång den som skrivit detta!

Kommentarer
Postat av: Jenny

åh vad du e söt tack ja blir jätte glad av dom orden =) du kan he in mit namn å blogg å ja allt du vill det gör mej inget alls! jag ska inom kort samma krista bloggar som jag läser och sidor som andra krista tycker är bra på min blogg vill du vara med =) å har du några andra bloggar och sidor du tycker e värda att tipsa om så skicka allt i ett mail till mej

2009-07-16 @ 14:36:46
URL: http://likteenfjaril.blogg.se/
Postat av: ssara

bli gärna medlem här!

http://www.woopa.se/?ref=schaaara



En sida där du tjänar pengar både snabbt och enkelt genom att värva personer och annat , och det bästa av allt , sidan funkar!

2009-07-16 @ 22:21:14
URL: http://schaaara.blogg.se/
Postat av: Mikaela G

Det är verkligen intressant och roligt att höra andras mirakel. De sker mirakel i allas liv hela tiden. Jag tror att en av anledningarna till att många inte ser alla mirakel är på grund av att Gud har skämt bort oss! Tack de är så uppbyggande att höra om mirakel!!!



Blir så glad av de uppbyggande saker du skriver om, glöm inte de!



Kramar<3 // Miccan

2009-07-16 @ 22:23:14
URL: http://minframtid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0