Guds vilja/Önskningar

Heej alla :) Det ända man behöver här i världen är Guds kärlek, som vi alla har fått tillgång till och vad du än ber om eller säger så är det ju Guds vilja som kommer att ske? Jag själv har önskat mig saker flera gånger och inte fått det, vet ni varför? Jag insåg en vecka efter att det bara var tur att det jag önskade inte gick i uppfyllelse! För annars hade mitt liv nu kanske vart upp och ner, så ibland är det bra att man inte får det man önskar, det är för att Gud planerar och vet ALLTID vad som kommer attt hända, det ända man behöver är tro, stark tro. Tack Gud för allt! Har ni nåt ni vill fråga om? Eller något ni vill att jag ska ta upp? Kommentera och skriv!<3 :)

Kommentarer
Postat av: jenny

vi får adlrig det som kan skada andra oss sjelva eller strider mot gud och tur är vell det hehe

2009-07-13 @ 13:47:53
URL: http://liktenfjaril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0