Thanks God

hej.

tbx till sverige nu då!
_______________

satt i flygplanet och läste bibeln, jag tackar Gud för att jag är hemma hel och frisk.
Jag var heller inte rädd för döden (om de skulle hända något med planet)
för ju mer jag läste bibeln, desto mer tyckte jag att livet inte är viktigt, inte lika viktigt som andra livet som många förlorar.

Jesus sa en gång;

"den som klänger sig fast vid livet, ska förlora det, men den som vågar lämna sitt liv till Gud, ska vinna tillbaka det!"

Ett intressant stycke från bibeln kmr senare eller imorgon!

nu börjar vanliga uppdateringen igen!
Kram <33

Kommentarer
Postat av: Erica

Välkommen hem! =)

Härligt att allt gick bra och att du läste i Bibeln! :D

bless u!

2009-08-13 @ 19:17:26
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: Carro

svar:godmorgon :)

2009-08-14 @ 11:34:22
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0