Läs läs läs bibeln!

Läs bibeln!
För jag har insett att allt vi människor dödar oss för är sååå onödigt!
Läs alla Apostlargärningar sidorna.

Om ni inte orkar.. eller bara är lite intresserade så läs iallafall från början till minst 20!

Snälla! Jag vill hjälpa så många som möjligt att komma upp till himmelriket, själv behöver jag oxå förbättras.

Fatta vad jobbigt att brinna i helvetet i sitt eviga liv istället att vara hos vår underbara Gud som t.o.m dog för oss?

Om ni inte fattar något, fråga! Jag vill hjälpa, jag vill tjäna min Gud.

Tro på Jesus - vägen till Gud.
Tro att Jesus är Messias.
Tro att han dog på korset för DIN skull.
Tro att jesus Gud och den helige Anden är ett!
tro på det som står i bibeln.

God bless u!

Kommentarer
Postat av: Mandy

Absolut Jesus är det viktigaste av allt :)

2009-08-14 @ 19:14:04
URL: http://mizzmandy.blogg.se/
Postat av: Erica

Apostlagärningarna är grymt bra! =)

2009-08-14 @ 20:53:15
URL: http://faithhopelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0