Bevis

Bevis!

Lyssna noga nu.. Jag säger detta till er, för att jag vill tjäna min herre och Gud.
Ta er tid att läsa detta.. Ta er tid att förstå detta.

Det är sååå himla uppenbart att Gud finns, att allt som hänt i bibeln stämmer.

Tror ni att nåfon skulle orka hitta på allt?
Gud är med dig varje sekund, och beviset är allt som händer är Guds.. Det är Gud som skapade allt.
Tror ni att det var Big Bang som skapade allt? Ärligt talat, tror ni att vi människor blev som vi blev, pga av big bang, tänk på allt från topp till tå.
Gud skapade oss så!
Han gav oss händer och fötter att arbeta med, så allt som finns nu är Guds idé. Han vet vad som hänt och kommer att hända.

Tro på honom! För er egen skull. Han är vår älskade Far.
Vi ska vara Gud fruktiga och respektera vår Gud som förtjänar vår tro.
Behöver du hjälp? Be honom om det.

T.e.x ;  Men be honom inte om tex: låt mig få MVG på provet! Och så pluggar du inte något.
Nej. Plugga, och be till Gud att det ska gå bra och att du kommer ihåg allt du pluggat.

(t.e.x)

Fråga om ni vill.. Jag svarar på det jag kan.. bara ni kommer till tro.
Syftet med livet är att tjäna Gud.

Som Jesu sa: Friska behöver inga läkare.

Denna sida är till för alla, inte bara kristna.
Utan till alla som inte heller är det.
Tro <3

Kommentarer
Postat av: Erica

Håller med dig! syftet med livet är att tjäna Gud! :D

2009-08-15 @ 17:59:35
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: Erica

Vad gör du annars då? Börjar skolan snart eller?

2009-08-15 @ 23:25:58
URL: http://faithhopelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0