Tillbaka efter ett halv år!

Hej alla!

Oj... Det var riktigt länge sen kan jag säga er.
Gud är så underbar, bara sådär, innan jag skulle lägga mig så fick jag för mig att jag skulle börja blogga om kristendomen igen! Jag har saknat det! Jag vill tjäna Gud så som förut!

Jag vill säga till er som är intresserade detta och vill veta osv, följ mig på blogglovin!
Ni vet det är ju sommarlov och tyvärr kan jag inte garantera att jag ska blogga VARJE dag. Så om ni lägger till mig på blogglovin så kan ni se då jag har gjort ett nytt inlägg.

Nästa inlägg kommer att handla om: Tacksamhet.

Om ni vill läsa något nu så bläddra gärna i bloggen och läs!
Gud välsigna er alla som läser hans Ord!
Trevlig midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0